facebook
July 2, 2022
Matthew Kirkland

Wat is die voordele van die uitkontraktering van IT-ondersteuning in Suid-Afrika?

As jy soos meeste sake-eienaars is, dra jy baie hoede. Jy is waarskynlik jongleren met rekeningkunde, bemarking, verkope en kliëntediens – om ‘n paar te noem. Maar wat van IT-ondersteuning? Het jy die tyd en hulpbronne om dit self te bestuur? Indien nie, wil jy dalk leer oor die voordele van die uitkontraktering van IT-ondersteuning.

Hier is ‘n paar voordele om dit te doen:

  • Jy sal tyd en geld bespaar.
  • Jy sal toegang hê tot kundige kennis en advies.
  • Jy sal op jou kernbesigheidsfunksies gefokus kan bly.
  • Jy sal jou algehele sekuriteitsposisie verbeter.
  • Jy sal gemoedsrus geniet met die wete dat jou stelsels in goeie hande is.
  • Jy sal jou IT-ondersteuning kan skaal soos nodig.

In hierdie artikel gaan ons hierdie kernonderwerpe dek; as jy wil oorslaan, klik op een van die skakels:

Wat is uitgekontrakteerde IT-ondersteuning?

IT-uitkontraktering is die praktyk om ‘n eksterne diensverskaffer te gebruik om sommige of al ‘n besigheid se IT-dienste te verskaf, insluitend databerging en sekuriteit, infrastruktuurbestuur, IT-strategie-voorligting en hulptoonbank-ondersteuning.

Jou organisasie se produktiwiteit kan belemmer word wanneer jy IT-probleme het. Om met ‘n bestuurde IT-diensorganisasie te werk, kan aan die ander kant die daaglikse spanning van IT-ondersteuning uitskakel, wat jou en jou personeel in staat stel om te fokus op wat die belangrikste is. Om ‘n IT-diensverskaffer te hê wat uitgekontrakteer is, sal verseker dat jy betroubare en doeltreffende bystand ontvang.

Wat is ‘n bestuurde diensverskaffer (MSP)?

‘n MSP is ‘n IT-maatskappy wat ‘n kliënt se inligtingstegnologie (IT) infrastruktuur en stelsels op afstand of met interne ondersteuningsdienste bedryf. SMB’s, niewinsorganisasies en regeringsagentskappe huur MSP’s om IT-strategie te hanteer en ‘n voorafbepaalde stel daaglikse bestuursfunksies uit te voer.

MSP’s verskaf dikwels 24/7/365 moniteringsdienste, wat besighede in staat stel om te konsentreer op die verbetering van hul aanbiedinge sonder om bekommerd te wees oor lang stelselonderbrekings of diensonderbrekings.

Sommige MSP’s spesialiseer in spesifieke aspekte van IT, soos IT-strategie, terwyl ander fokus op spesifieke vertikale bedrywe, soos reg, finansiële dienste, gesondheidsorg of vervaardiging. Bestuurde sekuriteit diensverskaffers, byvoorbeeld, verskaf gespesialiseerde kuber sekuriteit dienste soos afstand firewall administrasie op rekenaar netwerke en ander sekuriteit-as-‘n-diens oplossings.

Hoe help ‘n bestuurde diensverskaffer besighede?

Bestuurde diensverskaffers bied die volgende voordele:

  • Bied ervaring en kennis aan:A betroubare MSPsal ‘n toegewyde span kundiges beskikbaar stel wanneer jy dit nodig het.
  • Help ‘n besigheid met personeeltekorte:Sommige groter maatskappye handhaaf ‘n interne span, maar hulle kan sommige van ‘n organisasie se verantwoordelikhede aan IT-maatskappye uitkontrakteer om hulle te help om personeeltekorte te vervul.
  • Verskaf ‘n mededingende voordeel vir jou besigheid:Terwyl jou mededinger se besigheidseienaar dalk hul IT hanteer, sal jy en jou ondersteuningspan uitsluitlik op besigheidsdoelwitte kan fokus.
  • Verseker besigheidskontinuïteit:Sommige MSP’s bied ‘n diensvlakooreenkoms (SLA) wat besigheidstyd waarborg en verseker jou besigheid se vermoë om voort te gaan werk ná ‘n katastrofe.
  • Bied deurlopende netwerkmonitering:Baie MSP’s bied 24/7 monitering, sodat IT-kwessies vinnig geïdentifiseer en opgelos kan word.
  • Verbeter sekuriteit:Kliëntdata is die mees kritieke aspek van die meeste besighede. ’n IT-maatskappy kan jou stelsels teen eksterne bedreigings beskerm terwyl kliëntedata en sensitiewe mededingende inligting in stand gehou word.
  • Verminder koste:As baie onbeplande herstelwerk vereis word, kan die betaling van ‘n vasgestelde maandelikse heffing meer koste-effektief wees as om per uur te betaal. Kliënteorganisasies kan daarop konsentreer om hul dienste te verbeter terwyl die MSP daaglikse bestuursverantwoordelikhede hanteer.

Wat is die uitdagings van bestuurde diensmaatskappye?

Ten spyte van hul voordele, kan bestuurde diensverskaffers nadele hê, soos:

  • Nie alle MSP’s verskaf sekuriteitsmaatreëls nie:Baie MSP’s het nie ‘n soliede verbintenis tot kuberveiligheid nie.
  • Afhanklik van derdeparty-maatskappye:Organisasies wat op ‘n MSP staatmaak om eenvoudige funksies uit te voer, kan ‘n afhanklikheid daarvan ontwikkel. Die organisasie kan stelselonderbreking ondervind as die MSP nie by die SLA hou nie.
  • Daar kan ‘n vertraging wees om ‘n antwoord te ontvang:‘n MSP sal dalk tyd nodig hê om die probleem te ondersoek en te reageer.
  • Ontoeganklike data:As die MSP ‘n eie instrument gebruik om kliëntinfrastruktuur te bestuur en te monitor, is die data dalk nie vrylik beskikbaar nie.

Hoe word bestuurde IT-dienste geprys?

Bestuurde diensverskaffers gebruik dikwels een van die volgende prysstrukture:

  • Pryse per toestel:‘n MSP sal hef op grond van die aantal toestelle wat hulle vir jou besigheid ondersteun.
  • Pryse per gebruiker:Hierdie prysmodel is meer algemeen vir nie-toestelspesifieke dienste, soos hulptoonbank en afstandondersteuning.
  • Alles-in-prys:Nie ‘n algemene benadering nie, maar dit kan aan sommige kliënte beskikbaar gestel word. Hierdie prysmodel verwys na ‘n vaste tarief wat jou besigheidsbehoeftes en infrastruktuur dek. Hierdie model sluit dikwels ‘n kontrak in om op gereelde skedules te hersien aangesien ‘n besigheid kan groei of saamtrek, wat die blootstelling aan die MSP en die maatskappy verhoog.
  • Geskikte pryse:Beskikbaar wanneer ‘n organisasie ‘n a-la-carte-benadering volg tot sy IT-dienste wat hulle uitgekontrakteer het. As ‘n besigheid nie volledige bestuurde dienste benodig nie, kan dit vir spesifieke pakkette kies, insluitend vlakpryse.
  • Pryse slegs vir monitering:MSP’s verskaf dienste wat beperk is tot monitering en waarskuwingsdienste vir ‘n organisasie se IT-infrastruktuur.

Kliënte in hierdie prysstrukture betaal gereeld ‘n vaste fooi, gewoonlik maandeliks.

Wat is die voordele van die uitkontraktering van IT-ondersteuning?

Jy sal tyd en geld bespaar (in vergelyking met ‘n interne span).

Die uitkontraktering van jou maatskappy se IT-ondersteuning kan die mees koste-effektiewe oplossing wees, veral vir klein maatskappye. Om jou eie span aan te stel, interne IT-dienste en -bedrywighede te skep en dit self te bestuur is baie duurder as om met ‘n IT-maatskappy saam te werk.

In ons onlangse artikel getiteld IT-oplossings vir besigheidsprobleme, het ons ‘n koste-doeltreffendheid-analise gedoen tussen die gebruik van ‘n interne span teenoor ‘n kwaliteit uitgekontrakteerde IT-span en die arbeidskoste wat die verskil gemaak het. Dit is ongeveer vier keer duurder om ‘n interne span te gebruik.

Jy sal toegang hê tot kundige kennis en advies (wat ook interne ondersteuningsdienste kan verskaf).

‘n IT-afdeling kan nie al die onderskeie talente en industrieë binne die veld van inligtingstegnologie dek nie. Jy maak staat op jou IT-personeel om baie dienste te bestuur deur hulle intern in diens te neem. Hierdie dienste sluit netwerkmonitering, kuberveiligheid, tegnologie-ontplooiing en wolkintegrasie in.

Aan die ander kant bring jou MSP ‘n diverse span toegewyde IT-personeel met uiteenlopende agtergronde en ervarings. Eerder as om ‘n interne werknemer te oorwerk en oor baie moeilike IT-areas te versprei, kan jou MSP ‘n bekwame spesialis van hul bemanning inbring wat spesialiseer in die bevoegdheid wat vir die opdrag vereis word.

Jy sal op jou kernbesigheidsfunksies kan fokus.

Jou maatskappy se IT is van kritieke belang vir gladde bedrywighede, maar dit is nie wat werklike inkomste dryf en bydra tot jou besigheidsukses nie. Om jou aandag te verdeel tussen basiese besigheidsaktiwiteite en IT-kwessies neem tyd weg van wat die belangrikste is, die verhoging van winsgewendheid. Deur jou IT-ondersteuning uit te kontrakteer, kan jy fokus op wat jy die beste doen: om jou besigheid uit te brei.

Jy sal jou algehele sekuriteitsposisie verbeter.

Ransomware, uitvissing en wanware was almal aan die toeneem in die afgelope dekade.

Ransomware was in 2021 ‘n wêreldwye bedryf van R 329,966,800,000.00, so dit is duidelik dat dit groot besigheid vir kubermisdadigers is. ‘n Span toegewyde sekuriteitspersoneel is ‘n streng vereiste vir enige groeiende besigheid.

Jy sal gemoedsrus geniet met die wete dat jou stelsels in goeie hande is.

Nerds op die terreindiens klein- en mediumgrootte ondernemings (KMO’s) sedert 1995, en ons verstaan ​​die uitdagings wat besighede in die gesig staar met betrekking tot hul IT-ondersteuning.

Ons span Nerds is daartoe verbind om aan elkeen van ons kliënte die beste moontlike IT-ondersteuning en -ervaring te bied. Ons reageer nie net op probleme soos dit opduik nie; ons bestuur u IT proaktief sodat potensiële kwessies hanteer word voordat dit enige skade veroorsaak.

Jy sal jou IT-ondersteuning kan skaal soos nodig.

Soos jou besigheid groei, neem jou behoefte aan IT-ondersteuning ook toe. ‘n MSP kan vinnig sy dienste skaal om aan die veranderende vereistes van jou maatskappy te voldoen, om te verseker dat jy altyd die vlak van ondersteuning het wat jy nodig het.

Dit is in teenstelling met ‘n interne IT-span, wat vinnig oorweldig kan word namate die maatskappy uitbrei. Met ‘n MSP kan jy vol vertroue wees dat daar altyd na jou IT-behoeftes omgesien sal word, maak nie saak hoe groot jou maatskappy word nie.

Nerds On Site bied betroubare bestuurde dienste in Suid-Afrika

Om jou IT-ondersteuning uit te kontrakteer is ‘n slim stap vir enige besigheid. Dit is meer koste-effektief as om ‘n interne span in stand te hou, en dit gee jou toegang tot kundige kennis en advies.

Jy sal ook op jou kernbesigheidsfunksies kan fokus, jou algehele sekuriteitsposisie verbeter en gemoedsrus geniet met die wete dat jou stelsels in goeie hande is.

Kontak Nerds op die terreinvandag om meer te wete te kom oor hoe ons jou kan help om jou besigheid na die volgende vlak te neem.